راهنمای ثبت درخواست های کمیسیون بررسی موارد خاص
کلیه درخواست های دانشجویی دانشگاه امین از این پس صرفا بایستی از طریق سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.ir/، ارسال گردد و مدارک موجود نیز بایستی پیوست گردد.
مراحل لازم جهت پیگیری درخواست به شکل زیر است:
ثبت درخواست و ارسال مدارک و تایید
تایید ، برگشت و یا عدم تایید درخواست توسط کارشناس آموزش مربوطه در دانشکده
مراجعه حضوری به کارشناس کمیسیون موارد خاص (آقای ری شهری)
مراجعه حضوری به کارشناس بهداشت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی(درصورتی که مشکل شما در زمینه مباحث بیماری های جسمی و یا روحی و روانی باشد)
مراجعه حضوری به کارشناس مشاوره مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی
تشکیل جلسه توسط اعضای شورای کمیسیون موارد خاص دانشگاه و اعلام رأی
مشاهده ی رأی توسط دانشجو و پیگیری های حضوری مورد نیاز
ضمنا کلیه درخواست های کمیسیون موارد خاصی که نیاز به رای و نظر استانی داشته باشد از طریق دانشگاه به دبیرخانه کمیسیون استان اصفهان ارجاع می گردد.