Font Size

SCREEN

Profile

Layout

Menu Style

Cpanel

سامانه آموزش مجازی

فرم درخواست مسائل آموزشی

سامانه جامع آموزش

اطلاعیه آموزش در خصوص زمان حذف و اضافه ترم بهمن 1403

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز

زمان حذف و اضافه روزهای سه شنبه و چهارشنبه به تاریخ ۷ و ۸ اسفند ماه و از طریق سامانه جامع آموزش می‌باشد کلیه دانشجویانی که نیاز به فرایند حذف اضافه دارند می‌بایست از طریق پورتال آموزشی خود در سیستم جامع اقدام نمایند.

اطلاعیه آموزش در خصوص تمدید بازه انتخاب واحد ترم بهمن 1403

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز:

زمان انتخاب واحد در تاریخ‌های 23 و 24 بهمن ماه تمدید شد ،کلیه دانشجویانی که به هر دلیل نتوانستند انتخاب واحد نمایند یا انتخاب واحد خود را تکمیل کنند می‌توانند در تاریخ‌های 23 و 24 بهمن ماه نسبت به تکمیل و انجام انتخاب واحد خود اقدام نمایند.

دانشجویان ترم آخر که نتوانستند واحدهای خود را به دلیل عدم رعایت پیش نیاز یا تداخل به طور کامل اخذ نمایند میبایست فرم درخواست مسایل آموزشی را تکمیل نمایند.

 

اطلاعیه آموزش در خصوص زمان انتخاب واحد و شروع کلاسهای ترم بهمن 1403

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیزم

انتخاب واحد در تاریخ 18 و 19 بهمن ماه از طریق سامانه جامع آموزش می‌باشد. کلیه دانشجویان می‌بایست از طریق سامانه نسبت به اخذ دروس مورد نظر اقدام نمایند. لطفاً به نکات زیر توجه نمایید.

1- جهت ورود به سامانه اینجا نمایید.

2- کد کاربری برابر با شماره دانشجویی و کلمه عبور برابر با شماره شناسنامه می‌باشد. ( در صورت تغییر دادن کلمه عبور حتما با کلمه عبور جدید وارد شوید)

3- جهت فعال شدن گزینه انتخاب واحد در سامانه می‌بایست ابتدا شهریه علی الحساب خود را پرداخت نموده و فیش واریزی را به شماره ۰۹۱۳۰۰۶۴۴۰۴ در واتساپ ارسال نمایید.

4- دانشجویان رشته برق و کامپیوتر مطابق با ترم پیش انتخاب واحد آنها توسط گروه انجام می‌گردد.

5- شروع کلاسهای ترم بهمن از تاریخ 23 بهمن ماه میباشد.

اطلاعیه آموزش در خصوص کارت ورود به جلسه امتحان ترم مهر 1403

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز:
کارت ورود به جلسه امتحان در سامانه جامع آموزش فعال شده و با توجه به اینکه ورود به جلسه امتحان مستلزم داشتن این کارت و همچنین کارت دانشجویی می‌باشد. لطفاً به نکات زیر توجه نمایید:
۲- کد کاربری برابر با شماره دانشجویی و کلمه عبور برابر با شماره شناسنامه می‌باشد. ( در صورت تغییر دادن کلمه عبور حتما با کلمه عبور جدید وارد شوید)
۳- پس از ورود به سامانه ابتدا می‌بایست فرم‌های مربوط به ارزشیابی را تکمیل نمایید تا کارت ورود به جلسه برای شما فعال گردد.
۴- پس از دریافت کارت ورود به جلسه به نکات ذکر شده در زیر کارت کاملاً توجه نمایید.
۵- به همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه جهت شرکت در آزمون الزام می‌باشد. در صورت عدم دریافت کارت دانشجویی حتماً به آموزش دانشکده خود مراجعه نمایید.

اطلاعیه آموزش در خصوص زمان حذف و اضافه ترم مهر 1403

قابل توجه کلیه دانشجویان عزیز

بازه حذف و اضافه ترم مهر 1403 از ساعت 12 ظهر روز 11 مهر ماه لغایت ساعت 24 روز 12 مهرماه می باشد.

لازم به ذکر است دانشجویانی که تا کنون موفق به اخذ دروس خود نشده اند می توانند از طریق گزینه حذف و اضافه سامانه جامع آموزش نسبت به اخذ دروس خود اقدام نمایند.

خبرنامه ماهانه

خودتان را از آخرین تغییرات آپدیت کنید:

اتصال به ما